JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Gezilerim

Akdamar – Bir Ada, Bir Kilise

19 Ekim 2017 at 21:16 0 yorum

Gölün turkuaz renkli sularının içinde bir gelin endamıyla süzülüyor Akdamar. Adaya yaklaştıkça bir yapı beliriyor önümüzde – KİLİSE. Bir zamanlar küçük kent, saray ve kiliseden oluşan adada şimdi sadece kilise ayakta kalmış. Kiliseden önce,  adanın ismini aldığı söylenen ve kulaktan kulağa günümüze kadar gelen efsaneden kısaca bahsedelim; Adanın çevresindeki köylerde çobanlık […]

Kaleler Şehri- Van Gezi Rehberi

11 Ekim 2017 at 20:39 0 yorum

Van Gölü’nün kıyısında geçmişten günümüze tarihi, kültürel zenginlikleri, iklimi ve kendine has yemekleriyle bu sefer Van’ı keşfe çıkıyoruz. ‘’Kaleler Şehri’’ olarak da isimlendiren Van, Türkiye’nin en büyük gölünün kıyısına kurulmuş. Aynı zamanda tarihi bir öneme de sahip olan şehir, geçmişte birçok medeniyete  ev sahipliği yapmış. Bunun en güzel izleri etrafta […]

Yeniden Patmos

3 Ekim 2017 at 20:36 0 yorum

Özlem, Tutku, Tatil derken, Biz bu adayı çok sevdik ve Tekrar gidelim, dedik. Bayramda bir haftalığına kaçmaya karar verdik. Tatil  için yanlış zaman olduğunu da gidince anladık. Ama pişman değiliz. En azından sezonda da nasıl olduğunu görüp ve  bir daha sezonda gidilmeyeceğini  bir güzel anladık. Ama ada aynı ada, aynı […]

Kıyıda Gizlenmiş Cennet- AMASRA

24 Ağustos 2017 at 13:36 2 Yorumlar

Amasra, her ziyaretçisinin Safranbolu üzerinden gelmeyi tercih ettiği bir sahil beldesi olup önceliği hak eden muhteşem bir yer, bilemediğimiz o cennet aslında. Gerçi biz de aynı geleneğe uyup, bir gece Safranbolu’da konaklayıp, öyle yola çıkıyoruz. Bartın’ı geçtikten sonra yeşilliklerle bezenmiş yolda bir süre ilerliyoruz. Buraya ‘’Aşıklar Yolu’’ diyorlarmış, sonradan öğreniyoruz. Yolun […]

Yeniden Dirilen Şehi- Sagalassos

17 Ağustos 2017 at 20:59 0 yorum

Yegane tutkumuz KAŞ tatilimizden dönerken yolumuz üzerindeki Burdur’dan yönümüzü AĞLASUN’a çeviriyoruz birdenbire. Uzun zamandır aklımızda olup bir türlü gerçekleştirememiştik. Bu sefer kararlı bir şekilde yoldan ayrılıp, ilçeye doğru ilerliyoruz. İçeri de bir tepeye kurulu yeni yeni dirilen şehre Sagalassos’a doğru gidiyoruz.   Yeni yeni ortaya çıkmaya çalışan bu antik kent, […]

Dansın Büyüsünde – Kıbrıs Gezi Rehberi

10 Ağustos 2017 at 19:13 0 yorum

Dans etmeyi severim, seyretmeyi de. Ama hiç tango yapmadım. ‘’Milonga Geceleri’’ varmış, Kıbrıs’ta her sene yapılıyormuş. Biz de Milonga diye hem dansı hem de Kıbrıs’ı öğreniyoruz. ‘’Milonga ne?’’ dediğinizi duyar gibiyim.     Milonga, Arjantin ve Uruguay kökenli bir müzik ve o müzikle yapılan dansın adı. Tangoya çok yakın bir […]

Doğa Harikası Pamukkale – Gezi Rehberi

22 Temmuz 2017 at 23:38 0 yorum

Ülkemizin hem tarihi hem de doğal güzelliklerini bir arada barındıran   beyaz cennetimizdir, Pamukkale.  Dünya’nın değişik ülkelerinden yüzlerce turisti de dört mevsim ağırlıyor. Bu zenginliğe sahipken, kaçımız görebilmiş bilinmez ama göremeyen, görmeyi düşleyenlere fotoğraflarla kısa bir Pamukkale turu yaptıralım.   TRAVERTENLER      ”Pamukkale” denilince  hemen akla travertenler geliyor. Travertenler; çeşitli nedenler […]

Read more ›
Kotor Masalı ( Gezi Rehberi)

14 Temmuz 2017 at 15:39 3 Yorumlar

Bir körfezin kıyısına kurulu küçücük bir şehir Kotor. Doğal yapısı bozulmadan günümüze kadar gelen ender yerlerden de biri.     Her gün yüzlerce turist ağırlıyor. Dev curise gemilerinden tutun da, tur otobüslerine kadar yoğun bir kalabalığı görebiliyorsunuz. Turistlerin çoğunluğu Old Town’a (Stari Grad) geliyor. Genelini güñübirlikçilerin oluşturduğu ziyaretçilerle birlikte  konaklayanlar da […]

Gecesiyle, Gündüzüyle Budva Gezi Rehberi

7 Temmuz 2017 at 18:44 1 yorum

Montenegro’nun (KARADAĞ) gündüz plajları, gece eğlenceleriyle meşhur şehri, Budva’dayız. Dalmaçya kıyıları efsanesi burada da sürüyor. Doğayı ve eğlenmeyi sevenlerin doğru adresi.   Şehre doğru ilerlerken sanki Kaş’tan Kalkan’a doğru yol alıyormuşuz gibi duygularımızın kabardığı bize yakın coğrafyadayız. Bir tarafta yükselen dağlar, arada iki şeritli virajlı yollar ve diğer tarafta sonsuz […]

Read more ›
Tiflis’te Gezilecek Yerler ( Bizim Deneyimlerimizle)

6 Haziran 2017 at 19:35 0 yorum

Birisi kulağıma fısıldadı, aklıma düştü… Hayalimi paylaştım; o ona söyledi, öbürü diğerine derken 9 kişi olmayı başardık. Belki daha da çoğalacaktık, duymayanlar duysaydı! İlk defa bu kadar kalabalık yol alıyoruz. İtiraf edeyim, biraz ürktüm. Ben fotoğraf çekmeyi, her deliğe girmeyi, ara sokakları arşınlamayı severken; diğerlerini de sıkar mı, diye kara […]