JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

En Çok Okunanlar

Kıyıda Gizlenmiş Cennet- AMASRA

24 Ağustos 2017 at 13:36 2 Yorumlar

Amasra, her ziyaretçisinin Safranbolu üzerinden gelmeyi tercih ettiği bir sahil beldesi olup önceliği hak eden muhteşem bir yer, bilemediğimiz o cennet aslında. Gerçi biz de aynı geleneğe uyup, bir gece Safranbolu’da konaklayıp, öyle yola çıkıyoruz. Bartın’ı geçtikten sonra yeşilliklerle bezenmiş yolda bir süre ilerliyoruz. Buraya ‘’Aşıklar Yolu’’ diyorlarmış, sonradan öğreniyoruz. Yolun […]

Bi Mola Verip, Haydi Kampa

4 Ağustos 2017 at 18:15 4 Yorumlar

Önünüzde uzun bir yaz tatili var. ‘’Ne yapalım ?’’ diye kara kara düşünürken birisi gelir kulağınıza fısıldar; ‘’Haydi Kampa !’’. Ne hoş gelir kulağınıza ve valiz hazırlanır, maceraya doğru yol alınır. ‘’Haydi Kampa’’ aslında ekstrem sporların yapıldığı ve alternatif tatil arayanların doğru adresi. Yurdumuzda yaklaşık  14 yılı aşan bir sürede,  genç, dinamik, bir o kadar […]

Read more ›
Kotor Masalı ( Gezi Rehberi)

14 Temmuz 2017 at 15:39 3 Yorumlar

Bir körfezin kıyısına kurulu küçücük bir şehir Kotor. Doğal yapısı bozulmadan günümüze kadar gelen ender yerlerden de biri.     Her gün yüzlerce turist ağırlıyor. Dev curise gemilerinden tutun da, tur otobüslerine kadar yoğun bir kalabalığı görebiliyorsunuz. Turistlerin çoğunluğu Old Town’a (Stari Grad) geliyor. Genelini güñübirlikçilerin oluşturduğu ziyaretçilerle birlikte  konaklayanlar da […]

Zamana Direnen Semt; Yeldeğirmeni

30 Mayıs 2017 at 18:15 1 yorum

Ne çok özlem, geriye, çocukluğumuza, eskiye dönme çırpınışlarıyla dolu yüreğimiz.  Arkadaşım; ‘’ gel yeni bir semt keşfedelim, sokaklarında dolaşıp biraz da fotoğraf çekelim.’’ diyor. Böyle başlıyor bir günlük Kadıköy maceramız.     Belki kaç kere yolumuz düştü bilinmez, önünden geçip gidişimiz… Kadıköy’ün sahilinde yürüyüp kaç defa vapur için koştuğumuz… Haydarpaşa’dan […]

Kakava – Hıdrellez  Şenlikleri

Kakava – Hıdrellez Şenlikleri

9 Mayıs 2017 at 19:21 4 Yorumlar

Bir Hıdrellez daha geldi geçti. Dilekler tutuldu, ateşler yakıldı ve üzerinden sırayla atlandı…     Ruz-ı Hızır (Hızır günü) olarak adlandırılan Hıdrellez günü, Hızır ve İlyas Peygamber’in yeryüzünde buluştukları gün olması nedeniyle kutlanıyor. Hızır ve İlyas sözcükleri birleşerek halk ağzında hıdrellez şeklini almış. Yaygın bir inanca göre Hızır Peygamber hayat […]

Adalar -1 Heybeli Ada  Gezi Rehberi

Adalar -1 Heybeli Ada Gezi Rehberi

17 Nisan 2017 at 12:18 2 Yorumlar

Canınız gezmek mi istedi, şöyle temiz hava alıp, birazda deniz diyorsanız doğru rotanız adalar olsun… Anadolu yakasında adalara gitmek için birçok seçenek var, biz Kartal iskelesini tercih ediyoruz. Sıradaki feribotta, açık alana kuruluyoruz. Biraz deniz manzarası, rüzgarın sesi, martının sesi derken adalardan Heybeli’yi seçiyor ve iniyoruz. İLK DURAĞIMIZ HEYBELİ ADA […]

Çanakkale Gezimiz

4 Nisan 2017 at 19:40 2 Yorumlar

Düşmana geçit vermeyen, tarihte bir destan yazılan yerdeyiz. Yolumuz kaç defa kesişmiş bilinmez ama geneli Gelibolu tarafında geçen anılarımızla dolu. Adım adım gezer, bir kez daha kahramanlık öykülerini dinler evimize döneriz. Peki, boğazın diğer tarafını hiç merak etmiyor muyuz? Tabi ki ediyoruz! Birkaç güne sığdırdığımız gezimizi hemen yapıp, Çanakkale’yi […]

Bozcaada

3 Nisan 2017 at 22:34 1 yorum

Çanakkale’nin çevresini gezmeye doyamıyoruz. Gökçeada’dan sonra yönümüzü Bozcaada’ya çeviriyoruz.   Çanakkale’den  Ezine’ye geliyoruz. Ezine’den ilk  dolmuşla Geyikli iskelesinden 7.30 ‘da kalkan feribota yetişiyoruz. Yaklaşık bir saat süren yolculuğun ardından 8.30’da adadayız. Kahvaltımızı ada meydanında  yapıyoruz. Bu yöreye ait birbirinden güzel ev yapımı reçeller, peynir ve diğerleri masamızı şenlendiriyor. Bir de […]

Hatay’la Buluşma

22 Mart 2017 at 22:13 2 Yorumlar

Bu şehir, Doğu ile Batı arasındaki uygarlıkların, fikirlerin ve sanatın karşılaştığı yerdir.                                                                             […]

Kırk Kapılı Şehir Ani

9 Şubat 2017 at 20:55 1 yorum

Kars’tan Ani’ye doğru ilerliyoruz. Günümüzün yarısını buraya ayırdık. Giderken yolun kenarında bir kıpırtı görüyoruz. Şoförümüz, ‘’tilki o!’’ diyor. İlk defa bir tilki görmenin heyecanıyla geriye dönüp fotoğrafını çekiyoruz. Arabadan inmeden, ürkütmeden! Belli ki yiyecek arıyor. Karda bulması biraz zor ama bizi heyecanlandırdığı doğru. Sonra sağlı sollu beyazlara bürülü yolda, […]