JavaScript must be enabled in order for you to see "WP Copy Data Protect" effect. However, it seems JavaScript is either disabled or not supported by your browser. To see full result of "WP Copy Data Protector", enable JavaScript by changing your browser options, then try again.

Çanakkale

Çanakkale Gezimiz

4 Nisan 2017 at 19:40 2 Yorumlar

Düşmana geçit vermeyen, tarihte bir destan yazılan yerdeyiz. Yolumuz kaç defa kesişmiş bilinmez ama geneli Gelibolu tarafında geçen anılarımızla dolu. Adım adım gezer, bir kez daha kahramanlık öykülerini dinler evimize döneriz. Peki, boğazın diğer tarafını hiç merak etmiyor muyuz? Tabi ki ediyoruz! Birkaç güne sığdırdığımız gezimizi hemen yapıp, Çanakkale’yi […]

Bozcaada

3 Nisan 2017 at 22:34 1 yorum

Çanakkale’nin çevresini gezmeye doyamıyoruz. Gökçeada’dan sonra yönümüzü Bozcaada’ya çeviriyoruz.   Çanakkale’den  Ezine’ye geliyoruz. Ezine’den ilk  dolmuşla Geyikli iskelesinden 7.30 ‘da kalkan feribota yetişiyoruz. Yaklaşık bir saat süren yolculuğun ardından 8.30’da adadayız. Kahvaltımızı ada meydanında  yapıyoruz. Bu yöreye ait birbirinden güzel ev yapımı reçeller, peynir ve diğerleri masamızı şenlendiriyor. Bir de […]

Gökçeada

3 Nisan 2017 at 17:28 1 yorum

Gökçeada’ya ilk gelişim. Yolculuğumuzla beraber heyecanım da başlıyor. Her zamanki gibi yeni bir gezi, yeni bir heyecan ve yeni hayaller kurarken, varıyoruz adaya, hatta konaklayacağımız yere, yani Kaleköy’e. Eski taş evlerin olduğu şirin mi, şirin bir köy burası. Temiz hava, çoğunluğu pansiyon olarak işletilen iki katlı evlerden oluşan sıcak bir […]